loading...
تقدیم به مادر سادات حضرت فاطمه زهرا ( س )
موعود بازدید : 6 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بزرگترین حق، حق چه کسی است؟/ سبک زندگی توحیدی، زندگی را به رنگ خدا می کند
 معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همان طورکه در بیان رهبر حکیم مطرح است سبک زندگی ناشی از جهان بینی است و اگر این جهان بینی و نگاه، توحیدی بشود...

موعود بازدید : 11 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در جدیدترین زیبا سازی های انجام شده در حرم امیرالمومنین علی علیه السلام، کتیبه 300 ساله ایرانی که شعر "زائرین درگهت را بر در خلــد برین ؛ می‎دهد آواز طـبتم فادخلوهــــــا خالدین" بر آن حکاکی شده، دهم شهریور ماه بر گوشه سمت چپ ورودی ایوان طلای مولا نصب شد. البته این شعر زیبا یک بیت دیگر دنباله دارد که "تا نجـــف را دین دولـت شد مقام ؛ خاک آن دارد شـرف از زمـــزم بیت‎الحرام".

موعود بازدید : 7 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ممکن است یک نفر و یا هزار نفر قادر به تغییر دادن رفتار های ناپسند مردم شهر تهران نباشد، اما می توان با ایجاد همبستگی و اطلاع رسانی در تحقق جامعه اسلامی گام برداشت.

آیت‌الله محمد علی جاودان در ششمین نشست‌ واجب فراموش شده در قرارگاه ولی امر مشهد اظهار کردند: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین واجب فراموش شده است که موجب سعادت انسان و جامعه می‌شود.

 

موعود بازدید : 26 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

201307273976

روز زیارتی مخصوص حضرت امام رضا علیه السلام

 در فضیلت ماه ذی القعده و به خصوص روز زیارتی امام رضا (علیه السلام) شایسته دیدیم مطالب ذیل را به محضر خوانندگان محترم تقدیم کنیم:

 مرحوم حاج شیخ عباس قمی در وقایع الایام و مفاتیح الجنان می نویسد :

موعود بازدید : 20 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

رجعت از دیدگاه قرآن(1)

رجعت در لغت به معنای بازگشت است و در اصطلاح، عبارت از بازگشت بعضی از مؤمنان خالص و برخی از منافقان فاجر به این جهان، پیش از قیام قیامت است.برخی از مؤمنان خالص که در تمام عمر آرزوی درک دولت حقه را در دل می پرورانیدند، بازمی گردند تا به آرزوی خود برسند و حکومت عدالت گستر ولی الله اعظم علیه السلام را ببینند، و برخی از منافقان فاجر که در تمام عمر تلاش می کردند که در مقابل حق بایستند و در برابر آن صف آرایی کنند، برمی گردند تا به سزای اعمال خویش برسند.

موعود بازدید : 18 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

رجعت از دیدگاه قرآن(2)

هر کس در این سرای نابینا باشد، در آن سرای نیز نابینا و گمراه تر است.
ابوبصیر می گوید: از امام باقر یا امام صادق علیه السلام در مورد آیه فوق پرسیدم. فرمودند: مربوط به رجعت است.

موعود بازدید : 5 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

رجعت از دیدگاه قرآن(3)

بی شک ما رسولان خود و کسانی را که ایمان آورده اند یاری می کنیم؛ در این دنیا و در روزی که گواهان برخیزند.
بی شک نصرت و پیروزی که در این آیه وعده داده شده، تاکنون تحقق نیافته است و خداوند هرگز خلف وعده نمی کند، پس ناگزیر باید در آینده تحقق یابد، به خصوص که به هنگام نزول قرآن جز رسول اکرم صلی الله علیه وآله پیامبر دیگری در قید حیات نبود - غیر از عیسی، خضر، الیاس و ادریس علیهم السلام. پس برای تحقق یافتن این وعده راهی جز رجعت نیست.(2)

موعود بازدید : 11 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

http://rasekhoon.net/userfiles/Article/1392/06/0036993.JPG

دعای عهد دعایی جهت برقراری ارتباط بین ما و حضرت مهدی(عج) است. در این دعا با آن حضرت عهد و پیمان می بندیم. قول و قرار می گذاریم که یکسری کارهایی را انجام دهیم و در جهت تشکیل حکومت عدل مهدوی زمینه سازی کنیم. این دعا تابلوی روشن را فرا روی فعالیت های ما قرار می دهد.

موعود بازدید : 8 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

http://rasekhoon.net/_files/images/article/pic1.jpg

خانواده کوچک ترین نهاد اجتماعی است که نقش بالنده و اساسی در تکوین جامعه دارد. خانواده زمینه ساختارهای هویتی و عاطفی جامعه فردا را مهیا می نماید. و با التزام عملی به اصول اعتقادی خویش زمینه ساز جامعه کلان فردا است که باید روابط اجتماعی، عاطفی، سیاسی ـ فرهنگی آن در جهت ارزش های بایسته نظام گیرد.
هر خانواده در صورتی که بخواهد از اهداف کوچک عبور کند و خود را با اهداف بلند و آرمان های زیبا و ارزشمند شکل داده و همراه سازد باید از اصول و چارچوبی تبعیت نماید، که بتواند در تک تک اعضاء خود ثبات و ایستادگی در مقابل مشکلات را ایجاد نماید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
تقدیم به مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1,532